選段一:引子

1***《六刀︰在黑暗前盛開的遍地紅花》由十一位劇場編劇透過「接龍」創作方式寫成,表達劇場創作人捍衛言論自由的決心,劇本將於4月13日讀劇會後上載至網誌。劇本採用Creative Commons方式開放版權,鼓勵共享。授權條款:姓名標示(BY),姓名標示為「劇場自由行動」及十一位編劇的名字;非商業性(NC),禁止改作(ND)。***

//我做完手術甦醒之後呢,喺病床上面就諗起港大讀書嘅時候見過一張字報寫咗兩句說話:「真理在胸筆手,無私畏即自由」。嘅意思係我哋要堅 兩句說話:「真理在胸筆手,無私畏即自由」。嘅意思係我哋要堅 兩句說話:「真理在胸筆手,無私畏即自由」。嘅意思係我哋要堅 兩句說話:「真理在胸筆手,無私畏即自由」。嘅意思係我哋要堅 兩句說話:「真理在胸筆手,無私畏即自由」。嘅意思係我哋要堅 守真道、理同埋正義,我哋運用手中嘅筆傳媒先至可以發揮到影響力而當哋咁樣做嘅時候,只要我無私畏就能夠享有自由。

暴力嘅襲擊係想令到我哋畏懼,如果就會失去自由所以希望有新聞工作者唔好畏懼,要相信公義會得到實踐 ,要盡我哋嘅本份無私畏按真理用地筆將道 理寫出嚟,咁我哋先至能夠維護到自由。

我希望大家明白,自由唔係哋可以假設佢會存在同埋不變需要每一個人努力去維護佢先至能夠繼續落去嘅。//

[編劇:潘詩韻]

 

Leave a Reply

