選段三:口吃女孩與編輯 

flower

F:咦,兩位,你哋係度做咩?

口吃女孩:我,我,我睇緊好遠既⋯

D:屌,佢口吃架,問我得啦。

F:咁,你係度做咩?

D:你係咩人先?

F:我係報紙做野嘅,好奇你哋做咩野姐。

D:寫野?

F:係編輯。

D:哦,媒體人,都好,你都應該好撚清楚六爪事件,六爪一直成為我哋嘅精神圖騰,我哋係度建立緊精神勝利法,就係用眼神和意志去表達我哋對當權者既憤怒同埋壓迫。

口吃女孩:(停下所有動作)唔係,唔係,(大聲講)唔係我哋,無我哋,只係佢,佢,佢,唔代表我。佢,佢無問過我。

D:sor 囉,係囉,我唔代表你囉,我只係代表我自己囉。

F:得,得,得,收到,咁你嘅精神勝利法?即係阿Q的革命方法?

D:乜Q都唔係,前人無一個方法係啱撚宜家用嘅,佢哋都只係當革命係嘉年華,一時話要內爆,一時又話要協商,乜乜七七,都係得個講字,我要搵自己嘅方法,哈哈,呢個可能係我表達自己嘅一種方法,但係得我一個,唔撚夠。

F:你下一步嘅計劃?

D:我,我會,我,我未知,宜家番去同啲爸打傾下先。你會唔會加入呀?或者幫我地寫下文宣?

F: 媒體工作都係獨立啲好。

D:屌,無撚用。(離開)

F:其實,妳係度做咩?

口吃女孩:(好嬲,一口氣說出來)我,我,我睇緊好遠果棵樹,佢以前好高大,好直,每年三月都開滿好多紅花,但宜家一朵朵咁跌落地,你聽到嗎?

F:哦,妳係唔係講緊一個政治比喻?

口吃女孩:(好嬲)唔係,唔係,(吸一口氣說)我睇緊好遠果棵樹,佢以前好高大,好直,每年三月都開滿好多紅花,但宜家一朵朵咁跌落地,你聽到嗎?

F:哦,妳係唔係欣賞緊一啲野?  我幫你寫底呀,我哋可以咁寫呀,唔,「冬去春來,紅棉盛放,中共力量堅挺,落紅滿色,等待豐沛的白棉來臨,好嗎?」

口吃女孩:唔好,唔好,唔駛你,唔駛你,我都有,我,我都有自已嘅筆,每,每朵花,每朵花都有自己嘅故事,每朵花,唔一定係紅棉,都都,都有自己降落嘅理由,唔該你走,唔該。

[編劇:俞若玫]

Leave a Reply

