選段五:傷口

fb 5

記者甲:喂!有無人喺度呀?──

(回音:喂!有無人喺度呀?──)

喂!──喂!──

(回音:喂!──喂!──)

【長久的靜默。】

今朝早醫生嚟過,佢話我嘅進度好好,好到令人難以置信。同劉先生單CASE相比,醫生話我嘅康復進度簡直係醫學界嘅神蹟,一樣係六刀,一樣係大量出血,一刀直入肋骨幾乎拮穿個肺,一刀切斷左成個背脊嘅肌肉組織,四刀完全切斷咗腿部嘅坐骨神經線,但係經過手術搶救之後,每一條肌肉組織同每一條神經線都接駁得完美無暇,佢地話,最神奇嘅係我嘅傷口,傷口上嘅皮膚同毛髮經過整型專家嘅輔助治療之後,已經迅速埋位不留痕跡,而家,從外面睇,根本睇唔到有傷。

(移動身體欲檢視傷口,不小心拉扯到背部肌肉。)

(極痛欲叫,發出低沉的聲音,竭力忍住。)

(慢慢平伏下來。)

【電視畫面出現完美無缺的男子肢體特寫。】

毫──髮──未──傷──。佢地喺咁講。下畫有個發言人嚟探過我,仲叫人幫我除左我啲衫褲,然後影低咗一啲相。佢話,咁樣就可以俾外邊啲人睇到,乜野叫做「處變不驚,毫髮未傷」。佢話,出面啲人根本無需要唉口號,影象勝過千言萬語,無傷口,就無痛楚。

(沉默。)

(極痛欲叫,發出低沉的聲音,竭力忍住。)

(慢慢平伏下來。)

【電視畫面出現完美無缺的男子肢體特寫。】

[編劇: 陳炳釗]

 

Leave a Reply

